Első alkalommal adták át 2024. december 12-én, a 35 éves ÉVOSZ ünnepi évzáró közgyűlésén az Év Marketingkommunikációs Díjait.  A szövetség Média Tagozata idén hirdette meg először az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye Díjat, az Év Építőipari Marketing Kampánya Díjat és az Év Építőipari Társadalmi Felelősségvállalása Díjat, azzal a céllal, hogy elismerjék a marketing, PR és kommunikációs szakemberek kiemelkedő teljesítményét az építőiparban, és ezzel javítsák a szakma megítélését.

"Az építőipar marketingkommunikációja egyre hangsúlyosabbá válik az ágazatban, hiszen nemcsak az iparági szereplők közötti kapcsolatok erősítésében játszik szerepet, hanem az építőipar társadalmi megítélésének javításában is" – indokolta az új terület díjazását Kincses Péter, az ÉVOSZ Média Tagozatának vezetője. A Tagozat törekvése, hogy ezt az ágazatot a "marketinges" térképre helyezze, és vonzóbbá tegye az építőipart a legkiválóbb szakemberek számára és az elismerések révén ösztönözzék az iparági szereplőket, hogy folytassák értékteremtő tevékenységeiket a marketingkommunikáció területén.

A zsűri döntése alapján:

Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye Díjat Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR vezetője nyerte kiemelkedő szakmai munkájáért és példaértékű eredményeiért az építőipari marketingkommunikáció területén. Elért eredményei nemcsak az ágazat sikeréhez, hanem annak pozitív társadalmi megítéléséhez is hozzájárultak, példát mutatva a szakma képviselői számára.

 

Az Év Építőipari Marketing Kampánya Díjat az Újház Piramis Építőház Kft. nyerte komplex marketingkommunikációs megoldásaiért, amelyek az államilag támogatott otthonfelújítási program keretében a családi házak energetikai megújítására irányultak. Az Újház Piramis Építőház Kft. kimagasló szakmai hozzáértéssel és stratégiai szemlélettel járult hozzá a lakosság tájékoztatásához és a program sikerességéhez, példát mutatva az építőipari marketingkommunikáció jövőbeni irányainak.

 

Az Év Építőipari Társadalmi Felelősségvállalása Díjat megosztva kapta a Market Építő Zrt. és a Szabadics Építőipari Zrt.

A Market Építő Zrt. a ROM Vándor programmal nyerte el a díjat. E kezdeményezés révén a Market Építő Zrt. jelentős mértékben hozzájárul a kulturális örökség megőrzéséhez és a közösségi értékteremtéshez, mely unikális programnak minősül.

A Szabadics Építőipari Zrt. a SZABADICS RIDE programmal érdemelte ki a díjat. A program nemcsak a sport és az egészséges életmód népszerűsítését célozza meg a munkavállalók körében, hanem közösséget épít és erősíti a csapatkohéziót, ezáltal példaértékű szerepet tölt be az építőipari társadalmi felelősségvállalás területén.

 

 

Gratulálunk a díjazottaknak!